09 February 2011

1001 tentang tuan umah!

Mula² skali ..



Assalamua'alaikum pade yang kaum Muslim dan selamat sejahtera pada yang beragama lain .. hehe ..


~ Ayu ~


okay .. disebabkan nie 1st time aku ber-blogging .. so baik aku memperkenalkan diri aku dulu .. haha .. [macam budak² skolah plak!]



Hah! name dalam surat beranak aku nurse tue tulis --> Seri Rahayu Puteri Binti Ustadi <--.. 09 Mac taun 88", tepat jam 09.09am kat Hospital Kluang, Johor, maka terdengarlah suara tangisan seorang bayi yang sangat lah comel nie ... haha .. Aku nie nak kate anak jati Johor pun tak jugak ... ade la sikit² , ape orang kate --> MIX ?? <-- haha .. Mama memang anak jati Johor .. tapi Papa pulak, Indonesian ... so, bila dikacukkan jadila JAWA .. hehehe ...


Keluarga Bahagia :)

Okay .. next, aku ade 3 orang adik-bradik dan aku yang sulung .. yang best-nye pasal adik-bradik aku nie .. kitorang sume dimasukkan ke skolah cina dari kitorang kecik lagi .. takde la kecik mane pun .. dari tadika lagi laa .. sampai la skolah rendah darjah 6 ... skolah kitorang pun skolah yang sama .. sampai cikgu² pun dah tau kitorang nie adik bradik .. sebab ape? sebab nama² kitorang ade "Putera and Puteri" .. anak En.Adi .. hehehe .. jangan nak gedik² la kan nak tanye --> "wahh, pandai cakap cina la nie?!" ... memang saje mintak kene tarik telinga .. satu lagi! aku sangat la suke belajar bahasa Jepun .. best! hehe ..



Skarang nie aku study lagi .. aku study kat Unirazak area² Selangor .. aku amek Diploma in Tourism Management .. tapi tu dulu .. skarang nie aku sambung pengajian dalam Bachelor of Hospitality Management, major in Tourism .. sebabnye, aku amat sangat lah suke berjalan .. haha .. >.<


assignment - kene buat research kt Penang .. sambil tu makan angin la weyh~ :)


Sikap aku plak? aku nie .. takde la nak puji diri sendiri .. aku just cakap ape yang orang bagitau kat aku je ... diorang kata aku nie manja .. tue memang aku akui lah eyh .. haha .. pastu dorang cakap aku nie gedik .. gedik tang mane tue aku tak tau .. kene siasat dulu .. aku nie pendiam sbenarnye .. dan aku sangat lah suke share citer suke duke aku ngan kawan² aku .. and life aku sentiase gila² remaja .. haha .. banyak lagi lah nak citer .. tapi ape yang pasti, sesape yang tak kenal aku, akan kata aku sombong, aku blagak .. haha .. aku memang camtu kalau ngan orang yang aku tak kenal .. tapi once korang dah kenal .. aku nie sangat lah peramah dan baik hati orangnye .. [cewaaahh! dah start dah die ~] haha ..



kengkadang stylo mylo .. hihi ..


Adehh ~ ape lagi aku nak story?? panjang sangat kalau nak cerita pasal diri sendiri nie .. baik korang kenal jek la secara slow² .. lama² nanti baru lah korang leh judge sendiri aku nie macam mane .. haha ..



baru pas mendaki ..
suke giler aktiviti lasak!



okay! tamat kat sini .. penat weyh tak habis² dari tadi .. haih! selamat membace blog aku yerk!


p/s : jangan lupe add aku kat Facebook! hehe .. --> spookygurlz_nakaldajal88@yahoo.com




Adios! >.<





















No comments:

Post a Comment