11 January 2012

Tak suka , Tapi Mahu !!

Okay , selamat kembali !
haha .. dah lama sangat dah aku bercuti dari menaip blog nihh . agaknya dah macam² jenis lelabah singgah buat rumah kat blog aku nihh . hahaha !

humm ... ntah ape yang suke tak suke nye kat tajuk aku tuh? 
haha .. pasal handphone la ... aku nak buka citer pasal handphone yang ..... emm .. yang aku tak suke sebenarnye , tapi tiap kali aku nampak kat mane² handphone tu , mesti aku geram . mesti punye lah!

haaa ~ handphone ape??



oh my guch! 
sakit hati tau tak? walaupun aku tau agak terlambat sikit laa aku tertarik dengan handphone tu .. so what ??
aku sangat la tak suke dengan handphone yang button tak cukup besar tuhh . pastu nak banyak² button pulak kat situ .. pehhh ! giler leceh la nak menaip time driving or makan . ade lagi , giler ramai yang pakai handphone tamak button nie .. bosan okay nampak sana sini ~ [munasabah kan?]

TAPI ..........
humm .. tak tahu lah nape aku boleh terjatuh hati pulak dengan bende tuhh . nie sume pereka handphone tu punye pasal ! saje kan nak aku buang duit aku untuk beli ciptaan kau tuhh?! okay , sangat hampehh ~ =.="

hmm .. so camne? 
tu laa .. lain kali jangan sebut perkara yang kamu tak suka , kan dah terbalik jadinya ... padan muke kat aku la kan? hampehh lagi skali ~








:: okay , bagi aku harga yang paling baik . aku akan pertimbangkan . :)














No comments:

Post a Comment