19 July 2011

Aku .. Dia .. dan KLIA ~

18 July 2011 - Due Date !


huu ~ cedey ar rini ... setelah sekian beberapa hari aku kire , akhirnya sampai jugak hari yang dimaksudkan! si dia mule meninggalkan Malaysia .. 'bye-bye Malaysia' .. katenye .. haih!



Tapi nak kata sedih sangat tu tadek la .. sedih hanya sebab si dia jauh ngan aku .. sedih sebab dah tadek lagi Bintang yang nak teman aku setiap malam .. sedih sebab dah tadek lagi meset 'sayang . jom solat' tiap kali masuk waktu Subuh .. sedih sebab dah tadek lagi orang nak ingatkan aku jangan tinggal solat .. sedih sebab dah tadek lagi orang nak buat aku merajok .. huwaa ~ cedey nye! 


Dalam sedih² aku turut rasa gembira .. sangat gembira! [ekk?! macam mane tu?] mesti la gembira sebab si dia dapat pergi tunaikan ibadah umrah .. siape yang tak bahagia .. hehe ..


**********


7.00pm ++

Sampai la aku kat KLIA selepas bersesak-sesak kat dalam komuter dari Setia Jaya ke Bandar Tasek Selatan .. [macam sardin tau!] pastu teruskan perjalanan dengan ERL ke destinasi yang nak dituju ..


Aku ingatkan aku yang lambat sampai .. rupa-rupanya aku sempat makan McD dulu okay .. baru la diorang sampai .. cett! hampehh~


Agak tekejut jugak la aku sebab si dia buat kejutan yang tak diminta .. tengah sedap melayan air Coke .. tetibe pulak datang secara mengejut .. kalau bagi salam dulu takpe jugak .. nie datang tetibe tepuk meja makan aku .. aku pulak blurr sekejap .. haha .. nasib tak tesembur .. buat malu jek weyh! Aku terkejut untuk kali kedua .. sebab ape?! sebab boleh pulak baju nak matching! janji ke hape nie weyh?! ahaa ~ itu la yang dinamakan 'kebetulan' .. haih, kalau dah jodoh nie memang ade je la petandanya .. hahaha .. >.<


Okay .. habis cerita pasal makan .


Seiring berjalan aku dan dia menuju ke tempat geng lain melepakkan diri .. surprise! haha .. masing² pelik dan terkedu [wahhh!] bila nengok kehadiran aku .. tertanya-tanya dorang ape aku buat kat KLIA tue .. haha .. rilex r ... jalan² maaa ~ ini kL wa pegang [obses kL gengster] .. hahaha .. 


[tik tok tik tok . . .]


Jam randik berdetik semakin cepat .. semakin cepat jugak la masa nak berlalu .. semakin sedih la aku sebab masa pertemuan semakin singkat .. huwaa! dan masa yang singkat itu aku guna sebaiknya .. bergaduh, bersepak terajang sekejap ngan die .. [hebat!] sorokkan rasa segan walaupun sahabat dan keluarga makcik nye ade kat situ .. bergambar, berceramah, berpujuk-pujuk [ayat macam rase nak tampar jek], dan macam² ber- lagi lah!


'anak kite' katanye!



09.00pm ++

Masanya sudah tiba .. kaki terasa longlai [poyo!] masa hantar die ke pintu gate departure tue .. alar macam dalam drama² tue ... sedih tau! cuba kuatkan diri untuk tak menitiskan air mata .. si dia tak habis² suh sahabatnye balik dulu, angkut aku sekali .. 'nanti budak nie (aku) nangis' katanye .. hampehh la sayang nie .. orang kuat kot! sampai la lambaian die dah tak nampak kat mata aku .. baru la kami gerak balek .. [sayu~] 



10.00pm ++

sahabat


Selamat la aku sampai rumah .. bukan naik transpot awam macam aku pergi tadi .. tapi aku dihantar oleh Mohd Syauqee (sahabat si dia) .. tue pun selepas aku dipaksa oleh si dia .. 'tolong la ayu .. plisss pliss .. kali nie je dengar cakap aku' .. dengan buat muke die yang konon macam hamtaro tu .. rase nak lempang jek .. hmm .. 'yer la sayang' [dalam hati aku] .. bukan ape, aku tanak menyusahkan siapa² .. saya tau awak sayangkan saya .. hehehe .. :)





Aku dan si dia ber-tett.tettt.tettt.tettt and gayut sampai mana yang boleh .. selagi die tak naik kapal terbang .. selagi tue rasa tanak pisah komunikasi ngan die .. saya rindu awak!


dan last meset aku terima dari si dia jam 12.31am .. time tue si dia baru landing kat Bangkok .. tableh meset banyak, telalu mahal katanye .. dan akhirnya masing² meninggalkan kata azimat .. dan henpon aku pun mula sunyi .. zzZzz ~





p/s : selamat menunaikan ibadah umrah sayang . semoga sayang selamat sampai destinasi dan selamat pulang ke Malaysia .. tak henti² doa ku kirimkan dari sini .. and i miss u damn much!


No comments:

Post a Comment