31 July 2011

Si Dia ♥

Tadek ape dah yang boleh aku ungkapkan, melainkan - aku rindu dia!

walaweyh, sumpah aku rindu die .. tak sabar rasanya nak tunggu die balek dari ibadah umrah .. sumpah aku rindu die.

orang yang sangat tak pernah aku jangka, tak pernah terlintas dalam pale hotak aku, itu la orang yang dah berjaya rembat hati aku .. aku happy hatiku dirembat oleh orang yang tepat .. hahaha .. boleh camtu? cettt!


betapa rindunye aku kat meset² pesanan die, kat panggilan telefon die, kat kedengkian die, kat macam² lah .. tapi sepanjang die jauh nie, aku hanya mampu mendengar rakaman suara sepanjang perbualan aku dan die dan jugak hanya mampu membace meset² dari die.
- aku rindu dia!

mengenali diri die, banyak mengubah diri aku jugak .. daripada aku sorang yang tak berapa degil, menjadi super-dupper degil [manja sangat!] .. daripada aku sorang yang tak berapa taat, menjadi sorang yang taat [alhamdulillah] .. daripada aku sorang yang tido awal, menjadi sorang yang tido telebih awal, dan blablabla ~ betapa hebatnye penangan si dia!


**********

si dia - seorang yang sangat lain bagi aku. die bertanggungjawab,ade masa depan,ade impian, dan yang paling menangkap jiwa aku, iman die. aku jatuh cinta pada iman die. dan aku pasti, si die juga secara tak langsung dah menambat hati mama ku. 


**********



1st simbol 'LOVE' dr si dia 

sangat kelakar bile diingat balek kisah aku dan die .. giler pemalu,ngade² dan dua² pemendam rasa .. aku rasa nak tampar die laju² .. geram dowh!

hmmph,tapi tu lah .. perasaan nie tak boleh nak dipendam lame² .. manyak sakit! so nak tanak, kene luahkan jugak. aku sentiasa berdoa supaya Allah S.W.T membukakan pintu hatinya untuk menerima cinta .. sebab,die tak pernah bercinta .. aku pulak dah terlekat ngan gelaran - Ayu,si doctor love. hampehh nye budak² ~


 



[ 11 July 2011,03.00am++ ]
cinta termeterai .. aku rase aku orang yang paling gumbira dan tak terkata kot masa tu .. tapi semuanya masih terkawal .. malu kot kalau kantoi ngan si dia .. haha [gatal!]





kalo rindu,nengok org lidi
tadek ape dah yang mampu aku luahkan ..
sungguh, aku sayang die .. dan perasaan nie benar² ikhlas dari hati .. dan keikhlasan yang aku rasa amat sangat lain .. terima kasih Allah .. aku bersyukur pada Allah kerana menghadirkan die dalam hidup aku .. sungguh aku ingin die menjadi kekasih halal ku .. dan aku sentiasa berdoa supaya Allah sentiasa mempermudahkan niat dan jalan kami. Amin ~ -_-








jiwang tak aku?!
cettt ..!! hampehh~



" mule² Allah menghadirkan orang yang salah dulu pada kita, supaya kite boleh mengambil pengajaran dan pengalaman dari kesalahan itu. lalu Allah akan hadirkan orang yang benar² tepat dan diciptakan untuk kita, agar kite boleh merasai dan menghargai kasih sayang daripada orang yang benar² mencintai kita. "


Ya Allah , Engkau yang Maha Mengetahui segala-galanya





No comments:

Post a Comment